Wat kost een samenwerking? (prijzenlijst)


Flyer Minkhelwig.nl

Aan het begin van elke samenwerking is een vraag naar de kosten alleen maar logisch. Slimme keuzes maken voor de groei van een bedrijf zijn cruciaal wanneer je denkt aan investeren en ik heb dat glashelder door. Daarom is een samenwerking met mij niet zomaar een financiële deal. Het begrijpen van de wensen en het waarborgen van een fijne verhouding is cruciaal voor vertrouwen en succes binnen een marketing campagne. Ik klus nu eenmaal gewoon lekker mee met een droom met mijn technieken en die investering, van vertrouwen en geld kan een hoogdrempelige bedoeling zijn. Toch is het de moeite waard. laten we daarom de belangrijkste punten bespreken waaraan je moet denken bij het inhuren van mij als jouw marketing specialist.

Waar betaal je eigenlijk voor bij een marketeer, en wat is het product dat ze leveren?

Marketing is maatwerk. Elke klus is uniek en vergt een andere aanpak. Ik vind dat heel mooi, want dat geeft ook aan dat elke droom uniek is. Er zijn maar weinig bedrijfseigenaren die precies hetzelfde willen behalen als de buurman. Maar goed, daarom is een prijslijst erg moeilijk vast te stellen. Marketing is vergelijkbaar met een dienst of product als een inbouwkast, kapsel of taxichauffeur. Je houdt veel regie over waar we naartoe bewegen en hoe het eindresultaat er uit moet zien, en toch is er wel een begrip van wat het eindresultaat moet zijn.
Marketing is het luisteren, beantwoorden en evalueren van vragen gesteld door de opdrachtgever en de markt, deze afwegingen zorgvuldig beargumenteren en vertalen is dan ook in feiten waar mijn vak om draait. Het luisteren pakt altijd uit in een vorm van onderzoek. Zodat het antwoord past op de vraag, en er geen gedeeltes ontbreken. Zie het als meten voordat je hout zaagt, of wegen voordat je een taart bakt. Voor herhaalbaar succes is het een cruciale stap. Het uitvoeren daarentegen kan variëren van het opzetten van funnels en het optimaliseren van websites tot het slim gebruiken van data voor strategische bedrijfsvoeringsbesluiten. Mijn diensten zijn geen standaardproduct, maar eerder een mengelmoes van vaardigheden gericht op een oplossing vinden die perfect aansluit bij jouw bedrijf. Samen groeien is dan ook mijn doel.

Waarom hebben sommige marketing bureaus wel standaard prijzen?

Nou, dat heeft te maken met dat elk bedrijf anders is. Sommige marketeers hebben van hun diensten productvormen gemaakt, met pakketten die moeten helpen, technieken die herhaalbaar zijn of advertentie trucjes waardoor je snel resultaten haalt en ergens lijkt te komen. Dat voelt super, maar snelle trucjes laat vaak een bittere nasmaak doordat de groei niet duurzaam is en afzakt wanneer je stopt met betalen. Snelle trucjes houd ik niet van. Ik noem dat soort marketing ook wel Cowboy marketing, of pappen en nat houden. Begrijp me niet verkeerd, elke techniek kan een duurzame groei zijn, mits het goed is uitgevoerd en alle facetten zijn nagelopen.
Na jaren ervaring in de duurzame marketing en veel onderzoek naar geautomatiseerde en duurzame technieken wil ik groeien met mijn klanten. Ik lever daarom ook geen one size fits all hoodies. De grootte van het project, hoe lastig de doelen zijn, en hoeveel tijd het kost, zijn allemaal verschillend. Dus, om echt te snappen wat het kost, moeten we altijd eerst even praten. Zo zorg ik er voor dat je geen nummer wordt en ik geen snelle jonge.

Wat Kun je Verwachten bij een (Freelance) Marketeer en Wat Zijn de Risico’s?

Stel je voor dat je met een freelancer werkt zoals ik, iemand die niet alleen veel weet maar ook nog eens vriendelijk is zijn er nog steeds risico’s. Vooral als je een klein bedrijf hebt, moet je goed kiezen en goed praten om problemen te voorkomen. Het is vaak wel de investering waard om expertise in te huren tijdens cruciale fases in groei. Als ervaren freelancer begrijp ik de kleine mkb goed en herken ik pijnpunten die verholpen kunnen worden door onderwerpen zoals SEO, funnel building, contentmarketing en data analytics in een keer goed te doen. Mijn ervaring heeft mij de kennis gegeven om veelvoorkomende problemen te herkennen en te voorkomen. Hoewel een investering in een freelancer voor een kleine ondernemer als duur kan worden beschouwd, is het een kleine investering in overeenkomst met de potentie van een goed uitgevoerde marktpositionering. Jij bent voor mij niet een cijfertje, maar een connectie. Zodat als het goed matcht we over 10 jaar nog kunnen lachen.

Wat Kun je Zelf Doen Voordat je een Marketeer Inhuurt?

Kijk, ik krijg energie van mijn vak, maar je kunt altijd je eigen tijd investeren.
Voordat je een marketeer inhuurt, kun je zelf al stappen ondernemen, zoals het verbeteren van je online aanwezigheid en het helder communiceren van je merkwaarde. Het beantwoorden van wie, wat, waar, waarom en hoe is een start, maar ja, met de snel veranderende wereld van online, kan het bijhouden van veranderingen voelen als een enorme tijdsinvestering terwijl er andere onderwerpen zijn waar je misschien meer energie van krijgt of aandacht aan wilt besteden. Een gespecialiseerde marketeer als ik je echt helpen om de nieuwste kennis van SEO, neuromarketing, onderzoek in gebruikerspatronen, ervaring met soortgelijke projecten en de effectiefste trucs nieuwe kansen te begrijpen en je concurrenten voor te blijven dan als je naast ondernemer ook marketeer wordt. Natuurlijk kun je zelf ook die tijd investeren, en ben ik helemaal bereid om je op dat pad ook te ondersteunen. Kennis moet je delen, en ik vind praten leuk.

In een tijd waarin online zijn megabelangrijk is voor je bedrijf, ben ik niet alleen een kenner, maar ook een soort gids om samen met jou te kijken naar optimalisatie, automatisering, modernisering, personalisatie en de beste route om zo deze onderwerpen te combineren en samen door de digitale wereld te navigeren.

Maar goed, zoals ik al heb benadrukt, kan ik je geen totaaloverzicht geven van wat het kost. Ik kan je wel een inschatting geven gebaseerd op mijn ervaring en uren die ik besteed heb aan projecten die ik al eerder heb gedaan. Zie het als een handleiding waaraan je niet alleen mijn prijs, maar ook de prijs van mijn concurrenten mag meetstaven. Een soort insider informatie waar je echt mee kan bouwen.

Bekijk de indicatie: Mijn Prijzen

Geïnteresseerd? Neem contact op!

Ik ben momenteel beschikbaar om nieuwe projecten aan te nemen, dus stuur me gerust een bericht over alles wat je langs me heen wilt laten lopen. U kunt op elk gewenst moment contact opnemen

+31 06 37 55 68 01

mink@mkhg.nl

Steenstraat, Arnhem, Nederland


minkhelwig